wtorek, 12 maja 2009

BNGZ


Pozwolę sobię rozwinąć skrót z tytułu: Białe, Niebieskie, Granatowe i Zielone paski widnieją na mojej nowej sukience.
Co prawda lepiej wygląda jak jej dół jest wyprasowany,
ale trzeba się zadowolić takowym zdjęciem.


Ostatnio moja silna wola jest prawie na zerowym poziomie.
Znów podcięłam włosy, a miałam zapuszczać!
Kilka dni temu naszła mnie taka ochota na zmiany.
A to wszystko przez platoniczną miłość...


W głowie zaczynam sobie wszystko układać.
Na dodatek ostatnio doszłam do pewnego faktu.
Mianowicie powstał w mojej wyobraźni pewnien obraz.

Szykują się zmiany. Moje poszukiwania w sklepach
zawężam do dwóch nurtów: klasycznego oraz sportowo-miejskiego.

To chyba tyle. Innym razem pochwalę się nowymi butami czy spodniami.


Trzymajcie się zdrowo i nie odchudzać się ;)

Brak komentarzy: